close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מחדשים תו נכה

מערכת שורשכה שבט, תשפד04/02/2024

חברת כאן בשבילכם מתמחה בתחום הוצאת תו נכה וכן חידוש תו נכה. החברה מביאה ניסיון רב בכל העולם הבירוקרטי ויודעת להתמודד מול משימות חשובות שכל נקודה בתהליך שלהן קריטי

תגיות:
צילום: אתר משרד הרישוי

את השאלה איך מחדשים תו נכה שואלים אלו אשר קיבלו תו זמני שמגיע לקצה תוקפו. התהליך הראשוני להוצאת התו מתבצע מול משרד הרישוי הקובע האם האדם זכאי בכלל לתו ואם כן האם לזמני או קבוע. במידה שהתו קבוע (לצמיתות) אין צורך יותר לעשות דבר אך במידה ומדובר בתו זמני יהיה צורך לחדש אותו לקראת תום התקופה. אנחנו כאן כדי להסביר כיצד ניתן לבצע את החידוש.

תהליך חידוש תו נכה יתבצע מול משרד הרישוי כשאפשר לבצע את התהליך באופן פרונטלי או מקוון. התאריך בו

צילום: אתר משרד הרישוי
אפשר להגיש יתחיל שלושה חודשים לפני התאריך בו פג תוקפו של התו. כחלק מהגשת הבקשה יש להעביר פרטי הזדהות, מסמכים רפואיים עדכניים המעידים על הצורך בתו ולמלא את הבקשה בצורה הנכונה.

אז איך מחדשים תו נכה? התשובות לכל השאלות
נושא הנגישות מהותי לרבים ותו הנכה נועד להקל במעט על חייהם. לצד זאת חשוב לדעת כי משרד הרישוי יכול להפיק תו נכה לצמיתות או תו זמני. במקרה השני יש להפיק תו חדש לקראת סוף התקופה. הנה שאלות נפוצות שיכולות לעלות כחלק מתהליך החידוש:

מי צריך לחדש תו נכה?
ההחלטה לספק תו נכה זמני מתקבלת מתוך ההבנה שיתכן כי מצבו של מחזיק התו ישתנה בשנים הקרובות. במידה והמצב לא השתנה או אולי אפילו החמיר, יש צורך לבצע חידוש וזאת לקראת סיום תוקפו של התו הנוכחי. את החידוש יש לבצע גם כן דרך משרד הרישוי.

מתי צריך להתחיל את התהליך של חידוש תו נכה?
הזמן הטוב ביותר להיכנס לתהליך החידוש הוא שלושה חודשים לפני שפג תוקפו של התו. ברור כי מי שזקוק לתו יהיה מוגבל בתנועה והמתנה לרגע האחרון עלולה להוביל למצד בו לא יהיה תו בתוקף ולכן לא תהיה אפשרות להחנות ולהגיע למקומות מסוימים, מה שעלול לפגוע משמעותית באיכות החיים.

איך מחדשים תו נכה? - האם האישור לחידוש התו הוא אוטומטי?
לצערנו התשובה לשאלה זו היא ״לא״. ישנם אנשים אשר מקבלים תו נכה לצמיתות ובמקרה זה הם לא יצטרכו בכלל לעבור את הליך החידוש אך אלו שמקבלים תו זמני צריכים לעבור הליך חידוש והוא ממש לא אוטומטי. בתהליך החידוש יש להוכיח מחדש את הצורך בתו או להוכיח כי המצב לא הוטב ולכן יש לחדש אותו.

מה אפשר לעשות במקרה של סירוב לחידוש?
במקרה של סירוב חידוש תו נכה יש להגיש ערעור כשניתן לעשות זאת 90 יום לאחר קבלת הסירוב. במקרה של סירוב נוסף יהיה אפשר להגיש בקשה נוספת רק שנה לאחר הסירוב. נקודה זו משמעותית ומסבירה מדוע חשוב כל כך לעבוד עם צוות מקצועי ולא לפספס דבר בתהליך.

מחדשים בצורה הנכונה
לסיום המאמר לשאלתכם "איך מחדשים תו נכה", הדרך לחדש תו נכה בלי לפספס שום דבר בדרך הוא להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום. חשוב להבין כי משרד התחבורה יכול לסרב לבקשה אם הוא ימצא לנכון שאין עוד הצדקה להארכת תוקף התו. אם המצב של המבקש לא השתנה או הוחמר אפשר לבקש לבצע חידוש וניתן להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום זה במקרה של ערעור על דחיית בקשה לתו נכה, חשוב שחברה למימוש זכויות תבדוק כל פרט ותוודא כי הזכויות של המבקש מתמלאות.

חברת כאן בשבילכם מתמחה בתחום הוצאת תו נכה וכן חידוש תו נכה. החברה מביאה ניסיון רב בכל העולם הבירוקרטי ויודעת להתמודד מול משימות חשובות שכל נקודה בתהליך שלהן קריטי. הגיע הזמן לחדש תו נכה? אנו מזמינים אתכם ליצור קשר, לשמוע כיצד נוכל לסייע בתהליך ולהבטיח לעצמכם הליך בירוקרטי פשוט עם התוצאה הרצויה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה